W naszej dzisiejszej rzeczywistości możemy spostrzec, że tworzy się coraz większa liczba nowych przedsiębiorstw w pewnym, przyjętym przez nas przedziale czasowym. Wolny rynek stale się rozwija i zaznacza własną obecność właśnie w taki sposób. Jego kluczową zasadą jest to, że tak naprawdę każdy może zacząć działalność gospodarczą według własnych przekonań.
W obecnych realiach, świat prezentuje się zupełnie inaczej, niż jeszcze w latach 90-tych. Współcześnie wszystkie sfery naszego życia powiązane są w internecie, posiadamy tam znajomych, konta społecznościowe, przyjemności a niekiedy także pracę. Nawet w dziedzinie reklamy bardzo wiele zmieniło się właśnie z powodu rzeczywistości cyfrowej. Jeśli jesteś właścicielem firmy, warto wykorzystać tą modę na własną korzyść.
Nie da się zanegować zjawiska, że każde przedsiębiorstwo, które funkcjonuje współcześnie na rynku ma za zadanie generowanie jak największego zysku pieniężnego. Trzeba w tej sytuacji potwierdzić, że realizowanie takiego założenia w praktyce zostawia nam wciąż wiele do życzenia.
Obecnie tylko program lojalnościowy już nie jest wystarczający. Program ten zwrócony jest tylko do klienta i nie obejmuje prócz niego nikogo więcej. Coraz więcej zakładów pracy zaczęło zwracać uwagę na to jak niezmiernie ważna jest korzystna współpraca z podwładnymi lub kontrahentami. Właściwe zdopingowanie i docenianie ich ma pozytywny wpływ na działanie całej firmy. Dlatego też stworzono programy motywacyjne, dzięki którym budowane są nierozerwalne i bardzo dobre relacje z podwładnymi.